Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Menu

Desatero kvalitního lektora

Jaký by měl být kvalitní lektor? Na co se zaměřit při výběru lektora?

  1. Kvalitní lektor je vždy čestný ke klientům i k zaměstnavateli. Dodržuje dohodnutá pravidla i etický kodex.
     
  2. Je odborníkem ve svém oboru, jeho znalosti jsou aktuální, stále se vzdělává.
     
  3. autoritu a dovede motivovat všechny účastníky kurzu. Je vstřícný, empatický a přátelský. Má svou práci rád.
     
  4. Neustále rozvíjí své lektorské a odborné znalosti a dovednosti a je aktivní ve svém oboru.
     
  5. Přijímá supervizi své práce jako cestu ke stálému zlepšování.
     
  6. Zajímá se o potřeby klienta. Dosahuje cílů, na kterých se s klientem dohodl.
     
  7. Provede klienta procesem přípravy, realizace a evaluace vzdělávacího procesu.
     
  8. Zná různé metody a techniky vzdělávání, využívá je s ohledem na potřebu klienta.
     
  9. Je schopen týmové spolupráce.
     
  10. Svou vysokou profesionalitou, vystupováním a chováním podporuje a šíří dobré jméno vzdělávací instituce.

 

 Telefonujte na 224 916 485 nebo pište na kurzy@tyrkys.cz nebo navštivte nás Na Moráni 5, Praha 2

Staňte se průvodcem nebo delegátem ! Nabízíme kurzy a zkoušky pro

Tyrkys, škola cestovního ruchu, kurzy průvodců Průvodce cestovního ruchu * Průvodce pro region Praha *

Spojený kurz Průvodce cestovního ruchu a region Praha *

Semináře první pomoci * cizí jazyky pro cestovní ruch *

Pracovník cestovní kanceláře * Delegát pro cestovní kancelář

Přednášky z historie a dějin umění * Účetnictví a daně pro cestovní ruch * Rozvoj osobnosti